سئو چیست به زبان ساده

سئو چیست به زبان ساده

سئو چیست ؟

بهبود برنامه های کامپیوتری (SEO) همچنین می تواند روشی برای بهینه سازی وب سایت شما با هدف افزایش رتبه شما در نتایج جستجو و دستیابی به میزان زیادی ترافیک ارگانیک (بدون پرداخت) باشد مانند شبکه توزیع محتوا که باعث افزایش سرعت سایت می‌شود.

تاریخچه سئو به دهه 90 برمی گردد هنگامی که موتورهای جستجو برای اولین بار پدیدار شدند. امروزه ، این یک استراتژی ترویجی حیاتی و صنعتی در حال رشد است.

بهینه سازی برنامه رایانه ای تنها بر نتایج جستجوی ارگانیک تمرکز می کند و از بهینه سازی PPC استفاده نمی کند. هر SEO و PPC محله ای از برنامه بازاریابی هستند.

سئو چیست به زبان ساده و موتورهای جستجو توسط کاربران شبکه هنگامی که چیزی را مرتب می کنند استفاده می شود.

و شما مایل هستید که پاسخ آن را چیزی ارائه دهید. فرقی نمی کند که محصول یا خدماتی را بفروشید ، وبلاگ بنویسید یا چیز دیگری ، بهبود برنامه نیز می تواند برای هر صاحب وب سایت الزامی باشد.

به سادگی آن را قرار دهید:

SEO همه اقداماتی است که شما انجام می دهید تا گوگل در مورد وب سایت شما به عنوان یک منبع با کیفیت خوب فکر کند و آن را برای جستجوهای جستجوی مورد نیاز شما بالاتر قرار دهد.

توجه: اگرچه SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است ، اما با غلبه گوگل ، ما فقط می توانیم از عبارت “بهبود Google” استفاده کنیم.

به همین دلیل است که تمام ایده ها و تکنیک های موجود در این راهنما عمدتاً مربوط به SEO SEO است ، اگرچه چندین مورد جهانی هستند و برای بهینه سازی برنامه مقابل کاربرد دارند.

سایت neilpatel.com یکی از سایت‌های بسیار خوب آموزش سئو است.

سئو را درک کنید


شما نیازی به درک همه عوامل ندارید و بنابراین الگوریتم های دقیقی که Google برای رتبه بندی شما استفاده می کند ، ما تمایل به سایت داریم. با این حال شما می خواهید قسمت های اصلی SEO را برای دستیابی به موفقیت پنهان کنید.

به دلیل درک 3 عامل مهم ، تصور یک کاسه سوپ – سوپ SEO است مانند سئو که باعث ارتقا رتبه الکسا می‌شود.

3 جنبه اصلی سئو وجود دارد:

موارد فنی – کاسه تمام جنبه های فنی را که می خواهید پنهان کنید نشان می دهد (اغلب به عنوان SEO یا فنی در صفحه ذکر می شود). در حالی که یک کاسه دقیق نیست ، چیزی برای نگهداری سوپ وجود نخواهد داشت.
محتوای خوب – سوپ نشان دهنده محتوای وب سایت شما است – مهمترین بخش ضروری. محتوای بی کیفیت = بدون رتبه بندی ، به همین سادگی است.
پیوندهای با کیفیت – چاشنی نشان دهنده پیوندهایی است که اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد. شما دارای محتوای عالی و یک وب سایت عالی خواهید بود ، اما در نهایت ، می خواهید با به دست آوردن پیوندهای باکیفیت – آخرین عنصری که سوپ سئوی شما را کامل می کند ، به اقتدار توجه کنید.
در فصل های بعدی ، ما از منظر خردمندانه به حداقل این جنبه ها نگاهی می اندازیم.

واژگان مفید
در حال حاضر هنگامی که شروع به کاوش در SEO می کنید ، با برخی از اصطلاحات رایج روبرو می شوید که جنبه ها یا رویکردهای مختلف آن را استدلال می کند ، یعنی:

سئو داخلی و سئوی خارج از صفحه
سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید
اگرچه آنها از نظر عاقلانه چندان ضروری نیستند ، اما درک معنای آنها حساس است.

سئو داخلی و سئوی خارج از صفحه
اصطلاحات SEO در صفحه و خارج از صفحه دلیل فعالیت های SEO است که آیا آنها را در وب سایت آنلاین انجام می دهید یا خیر

سئو داخلی هر کاری است که در وب سایت انجام می دهید – از بهبود محتوا تا جنبه های فنی.

سئو داخلی چیست ؟

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی
بهینه سازی محتوا
بهینه سازی برچسب عنوان
بهینه سازی عملکرد صفحه
پیوند داخلی
هدف این است که هر یک از محتواها و ویژگیهای عالی را ارائه دهیم در حالی که به موتورهای جستجو نشان می دهیم که صفحه در مورد چیست.

توجه: اصطلاحات SEO در صفحه مربوط به SEO مرتبط با صفحه به طور کلی به جای یکدیگر استفاده می شوند و گاهی اوقات برای تشخیص بهبود مرتبط با محتوا (به عنوان مثال برچسب های عنوان) و بهینه سازی فنی (به عنوان مثال سرعت صفحه) استفاده می شود.

سئو چیست

سئوی خارج از صفحه گاهی اوقات در مورد به دست آوردن پیوندهای باکیفیت است تا به موتورهای جستجو نشان دهد که وب سایت شما دارای اعتبار و ارزش است. پیوندسازی می تواند شامل تکنیک هایی مانند:

وبلاگ نویسی مهمان
کشش ایمیل
لینک سازی خراب
سئوی خارج از صفحه علاوه بر ارتباط تنگاتنگ با زمینه های مختلف تبلیغات آنلاین ، مانند بازاریابی و برندسازی در رسانه های اجتماعی ، که بر ایجاد اعتماد و اعتبار وب سایت شما تأثیر غیرمستقیم دارد.

به خاطر داشته باشید که یک استراتژی SEO با تاج سه گانه شامل هر فعالیت SEO در صفحه و خارج از صفحه است در مقاله سئو چیست به زبان ساده.

SEO کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه
کلاه سیاه و کلاه سفید از فیلم های وسترن سرچشمه گرفته اند. آنها افراد خطرناک و افراد منطقی را ترسیم می کنند.

در سئو ، این اصطلاحات برای توصیف دو تیم SEO استفاده می شود – افرادی که اصول اولیه راهنمای وبمستر گوگل را رعایت می کنند و افرادی که رعایت نمی کنند.

سئوی کلاه سیاه همچنین می تواند گروهی از اقدامات غیراخلاقی (و گاه اسپم) برای افزایش رتبه بندی یک سایت آنلاین باشد.

این تکنیک ها شما را در سریع ترین زمان به بهترین نتیجه می رساند ، با این حال ، موتورهای جستجو احتمالاً می توانند سایت آنلاین را دیر یا زود مجازات کرده و ممنوع کنند.

سئو کلاه سفید ، از طرف دیگر ، به هر یک یا همه یا هر یک از تکنیک های معمول SEO که اصول و قوانین را ادامه می دهد ، اشاره دارد. این یک استراتژی نیمه دائمی است که رتبه بندی معقول محصول جانبی بهینه سازی فوق العاده ، محتوای با کیفیت و رویکرد کاربر مداری است.

در حالی که مشاوران SEO معتقدند که “کلاه سفید” به این دلیل است ، نظرات کاملاً متفاوتی در مورد قابل قبول بودن تکنیک های مختلف ایجاد لینک (از جمله خرید لینک) وجود دارد.

سوالات متداول درباره سئو


آیا می توانم سئو را به تنهایی انجام دهم؟
سئو آسان نیست با این حال این علم موشکی نیز نیست

سئو چیست به زبان ساده ؟ مواردی وجود دارد که می توانید مستقیماً آنها را پیاده کنید و ایده هایی وجود دارد که می تواند زمان و انرژی بیشتری را صرف کند. بنابراین بله ، شما به تنهایی SEO را انجام می دهید.

تنها س isال این است که آیا مایل نیستید یک دقیقه برای یادگیری همه جنبه های سئو نیاز داشته باشید یا نه ، یا دانش آگاه را اجاره کرده و مدتی را در مورد دیگری سرمایه گذاری کنید moz.com.

اما آیا می توانم سئو را یاد بگیرم؟
برخی از مواردی که باید برای جستجوی SEO انجام دهید وجود دارد:

منابع قابل اعتماد را مرور کنید
کسب تخصص فعال
از آزمایش نترسید
صبر و حوصله زیادی داشته باشید (سئو همچنین می تواند یک ماراتن باشد ، نه دو سرعت)
پیاده سازی مواردی که در این راهنما وجود دارد ممکن است در ابتدا بسیار شایسته باشد

چقدر طول می کشد که سئو را یاد بگیریم؟
برای پاسخ به این س ،ال ، ما از پاسخ معمولی متخصصان SEO برای تقریباً هر مسئله SEO استفاده می کنیم: بستگی دارد.

در حالی که درک اصول اولیه بیشتر از چند هفته طول نمی کشد ، تسلط واقعی بر این رشته عمدتا به تمرین بستگی دارد ، که می تواند ماه ها ، حتی سال ها باشد.

نکته آخر اینکه SEO همیشه در حال پیشرفت است. شما باید دائماً به یادگیری ادامه دهید و با آخرین به روز رسانی ها ، آزمایش ها و یافته ها به روز باشید.

آیا به ابزار SEO نیاز دارم؟
اگر در زمینه SEO جدی هستید ، نباید از اطلاعات مفید و بینش ارائه شده توسط ابزارهای مختلف SEO غافل شوید. آنها مزیت رقابتی فوق العاده ای را برای شما فراهم می کنند و زمان زیادی را صرفه جویی می کنند.

در اینجا برخی از ابزارهای اساسی SEO که هر صاحب وب سایت باید استفاده کند آورده شده است:

کنسول جستجوی Google
یک ابزار تجزیه و تحلیل ترافیک (به عنوان مثال Google Analytics)
یک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی (به عنوان مثال KWFinder)
یک ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک (به عنوان مثال LinkMiner)
یک شکارچی رتبه (به عنوان مثال SERPWatcher)
آیا سئو مرده است؟
هنگامی که افراد از عبارت “SEO مرده است” استفاده می کنند ، معمولاً منظور آنها این است که “هرزنامه تلاش می کند تا قانون الگوریتمی گوگل را که ده سال قبل مورد استفاده قرار گرفته بود فریب دهد”.

اما ، بهبود برنامه یک استراتژی ارتقاء دهنده حیاتی است که یک صنعت رو به رشد را منسوخ کرده است. https://tackseo.ir/seo-consulting/

موتورهای جستجو
در فصل دوم این راهنمای SEO ، خواهید آموخت که موتورهای جستجو چیست ، با این حال آنها کار می کنند و مهمترین عوامل رتبه بندی SEO در Google چیست.
ناوبری فصل

موتورهای جستجو چیست؟
با این حال موتورهای جستجو کار می کنند
قانون الگوریتمی گوگل
عوامل رتبه بندی
موتورهای جستجو چیست؟
یک موتور پرس و جو ممکن است یک ابزار وب باشد که به افراد کمک می کند داده های آنلاین را متوجه شوند. یک مثال معمولی؟ گوگل

و بنابراین حقیقت این است که گوگل علاوه بر این به احتمال زیاد تنها نمونه ای است که می خواهید درک کنید. به سادگی نمودار سهم بازار برنامه های جهانی (داده های Statcounter) را در نظر بگیرید:

بنابراین هنگامی که تمایل داشتیم موتورهای جستجو را در این راهنما ذکر کنیم ، عمدتا منظور ما گوگل است. موتورهای جستجوی مختلف بر اساس اصول مشابهی کار می کنند و تا زمانی که وب سایت شما برای Google بهینه شده است ، باید برای دیگران نیز آماده باشید.

سئو

نکته: سئو چیست به زبان ساده در مقاله SEOpedia ما در مورد این موضوع ، بسیاری از موارد مهم در موتورهای جستجوی سبک را تأیید کنید.

با این حال موتورهای جستجو کار می کنند
فرایند کار موتورهای جستجو شامل مراحل اصلی زیر است:

خزیدن
مجموعه
انتخاب نتایج
… و در نهایت ، نمایش نتایج جستجو به کاربر.

ظاهر این روش چیزی شبیه به این است:

خزیدن
خزیدن فرایندی است که طی آن موتورهای جستجو به طور مداوم تمام صفحات وب آنلاین را اسکن می کنند.

آنها از برنامه های کمی استفاده می کنند (خزنده یا ربات نامیده می شوند) تا همه پیوندهای فوق را دنبال کرده و صفحات جدید را تعیین کنند (و همچنین به روز رسانی صفحاتی که قبلاً پیدا کرده اند).

مارتین اسپلیت ، تحلیلگر روند وبمستر Google ، روش خزیدن را به سادگی توصیف می کند در مقاله سئو چیست به زبان ساده.

منبع استفاده شده در مطلب : mangools.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *